onsdag 3 mars 2010

And so it begins.

Hej.
Namnet är Julian Jönsson, och min grundtanke med denna bloggen är helt enkelt att recensera musik. Jag är normalt sett en person med helt värdelös självdiciplin och en grym förmåga att inte avsluta saker. Så, jag lovar helt enkelt inte att ni kommer få regelbundna uppdateringar, eller att jag ska hålla mig till ämnet på något vis överhuvudtaget.

Dock är mitt mål att lyssna igenom musik, album för album huvudsakligen, i vissa fall kanske jag snackar om någon livekonsert eller dylikt. Jag kommer dessutom bedöma musiken ganska begränsat objektivt. Med detta menar jag helt enkelt att jag kommer inte kasta bort mina fördomar och mina grundläggande preferenser och göra mitt yttersta för att bedöma allting objektivt, utan jag kommer mest bara säga vad jag tycker.

Så. Första uppdateringen lär komma inom kort. Hoppas ni finner det åtminstone lite underhållande.

2 kommentarer: