tisdag 16 mars 2010

Heaven Shall Burn - Iconoclast (Part 1: The Final Resistance) (2008)

Genre: Metalcore/Melodic Death Metal
Förlag: Century Media Records

Detta skriver jag av en enda anledning.
För att detta är ett vrickat jävla bra album.
Hårt som fan. Underbar röst. Vrickat bra låtar.
Dessutom, Quote från wikipedia:

"An iconoclast is someone who performs iconoclasm — destruction of religious symbols, or, by extension, established dogma or conventions."

Jag har inget negativt att säga om dem.
Jag har lyssnat igenom detta albumet typ 15-20 gånger sen jag hittade dem för nån vecka sen.
Jag kan stolt ge albumet en 10/10.

Kommentera gärna så jag får se om någon ens läser. =)

Youtuba Heaven Shall Burn - Endzeit om ni inte hört dem förr.

4 kommentarer:

  1. heaven shall burn är fantastiskt bra. favoritlåtarna är black tears och just endzeit.

    och eftersom jag kommenterar (och alltid läser) så måste jag ju vara den bästa du vet just idag.

    fortsätt skriva om musik. :]

    SvaraRadera
  2. Du är lätt den bästa jag vet idag! Och jag håller med! Endzeit och Black Tears! MUMMA! Och bra, då vet jag att åtminstone en uppskattar't :D

    SvaraRadera
  3. Du skriver bra :D
    Lyssnade på Endzeit och Black Tears, helt klart ett band jag skulle kunna börja lyssna på ^^,
    Gillade Black Tears bäst!

    SvaraRadera
  4. Hoho awesome! Glad to be of service :D

    SvaraRadera